Ημερολόγια

μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω του μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω του μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω του μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω του μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω του μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω του μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω του μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω του μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω μου μπενάβω μπενάβεις μπενάβει σωπαίνουν οι μέρες πίσω της

9 Σχόλια to “Ημερολόγια”

  1. Mπεναμπράβο σου!

  2. ethanandthecity Says:

    Η τέχνη

  3. Ακουμπότσαρδοι, κακό πιλάρι το τζαστιραχομπέναμα.

  4. Εσείς τα καλιαρντά, εμείς τα γαλλικά, δε βαριέστε συναδέλφισσα.
    Merci pour les fleurs.

  5. ξέχασες πέντέξι

  6. Σωπαίνουν οι μέρες πράγματι

Σχολιάστε

