7 ταινίες θα σου πω

Μετά την πρόσκληση του 16-forever παραθέτω κι εγώ τις 7 πρώτες αγαπημένες ταινίες που μου ήρθαν στο μυαλό. Αφαίρεσα τον «Ταμτάκο στο Ναυτικό» που έγραψα στην αρχή συνειρμικά αλλά θα το ψάξω με τον ψυχαναλυτή μου.
1. Stille dage i Clichy (Ήσυχες μέρες στο Κλισί) του Jens Jorgen Thorsen
2. El Angel exterminador (Εξολοθρευτής άγγελος) του Luis Bunuel
3. Io sto con gli ippopotami (Εγώ και ο ιπποπόταμος) του Italo Zingarelli
4. From dusk till dawn (Από το σούρουπο ως την αυγή) του Robert Rodriguez
5. Η Εκδρομή (Του Τάκη Κανελλόπουλου)
6. The last of England (Ο Τελευταίος Άγγλος) του Derek Jarman
7. Sommaren med Monika (Το καλοκαίρι με τη Μόνικα) του Ingmar Bergman

Ανοίγω παιχνίδι με κάθετη μπαλιά στους:
Ροΐδη Εμμονές , Dodoulis , Goas , Ο σχιζοφρενής εξωγήινος καλχαρίας με το επικίνδυνο ραδιενεργό πέος , ΠΕΤΕΦΡΗΣ , Prosopa , Kratikokatavasma

11 Σχόλια to “7 ταινίες θα σου πω”

  1. Η ανταποκρισις μου ειναι βεβαία!
    Ζητω χρονοπιστωσιν και υπομονην, όμως…

    Μερσί!

  2. Λοιπόν, κάτσε γιατί θα γίνει γερό φλάς-μπάκ.
    1. Pillow talk (Doris Day-Rock Hudson)
    2. Οι Ομπρέλλες του Χερβούργου (Κατρίν Ντενέβ-Φρανσουάζ Ντορλεάκ)
    3. The Sound of Music (July Andrews)
    4. H ταινία-μιούζικαλ (μελαγχολικό) με την Bjorg που δεν θυμάμαι τον τίτλο της.
    5. Η Υπόθεση Τόμας Κράουν (Φαίη Ντάναγουεη-Στήβ Μακ Κουήν)
    6. Αντρέϊ Ρουμπλιώφ
    7. Στέλλα (Μελίνα Μερκούρη)

  3. ευχαριστώ, τιμή μου αλλά αυτό θα είναι το τελευταίο που πέρνω μέρος, δεν γίνεται. 🙂

  4. Άρη, είναι το «Τραγουδώντας στο σκοτάδι» του Λαρς Φον Τρίερς.
    Εντυπωσιακό, που είναι από τις 7 πρώτες, αλλά δε θυμάσαι τον τίτλο!
    Εντυπωσιακή και η ταινία.

  5. βασιλική Says:

    Και τώρα εμείς πρέπει να γράψουμε κάτι εδώ;
    Ντεν κατάλαβα, είμαι και λίγο μπουμπούνας, ως γνωστόν!
    Ας γίνει ξεκάθαρη η παραγγελιώ και θα εκτελεσθεί πάραυτα. Να σχολιάσουμε τις προτιμήσεις Άρη μου ή να πούμε τις δικές μας;

  6. Σωστός !Ο σκηνοθετης του from dusk till dawn ειναι o Robert Rodriguez και οχι ο Τarantino οπως εχω γραψει στο δικο μου απο κεκτημενη αφηρημαδα !

  7. Τώρα έχω σκεφτεί άλλες εφτά βέβαια, αλλά δεν μετράει, έτσι; Οι πρώτες αφτά αυθόρμητες είναι όλο το ζουμί!

  8. Καλά αν θέλεις να τις πεις μην αυτολογοκρίνεσαι, παιχνίδι είναι, δεν είναι φορολογική δήλωση.

  9. […] March 17th, 2007 Απαντών εις την παράκλησιν του αγαπητού zombila και υποσχόμενος πως εις τοιούτας μόδας αριθμομανικάς […]

  10. Ηπαντήθη το αίτημα υμών. Έρρωσθε!

  11. Τώρα πήρα είδηση την πρόσκληση, συγγνώμη γιά την άργητα…
    Επειδή δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω λίγες: σχεδόν όλες τού Jacques Tati (δεν είναι και πολλές), αρκετές τού Hitchcock, οι περισσότερες τού Woody Allen- και άλλες πολλές, πάντως πιό σύντομες από αυτές τού Αγγελόπουλου! 😦

Σχολιάστε

